Stort hjärta

Frida är ofta så gullig med rara kommentarer och snälla ord. Det är så härligt - både när hon riktar sig mot oss och andra! (Jag antar att vi kan glädjas en smula åt att vi tydligen säger de där sakerna ganska hyfsat ofta till henne, eftersom hon mestadels är som ett eko...)

I helgen hade vi övernattningsbesök av W. På lördagskvällen när hn gick förbi Frida som satt vid dockskåpet, vände sig Frida mot henne och sa:

- Jag tycker det är mysigt att du är här hos oss, W. Då kan du sova här. När du har somnat, ska jag gosa dig. Det kan jag göra! Då ska jag gosa dig i din säng.


DET kallar jag konsten att få gästerna att känna sig välkomna!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0