Treårsdagen i bilder

Nu har jag rasslat igenom dagens foton. Eftersom jag är så trött nu (får vara glad att jag inte sovandes dråsat till golvet, faktiskt!), kommer här helt enkelt en radda bilder med extremt tokfokus på födelsedagsbarnet!


God morgon-uppvaktning på säng i morse, med obligatorisk flagga och ros.

 


Ett gäng lämpliga morgonpaket öppnades. Tjohoo! Lycka.

 


Simpuffar minsann - hurra!

 


KLackskor - VILKEN dröm. De åkte på direkt - och efter att hon klapprat ut till köket
(förlåååt och godmorgon, grannarna!) åkte de av. Aj. Strumpor behövdes!

 


Paket kom på posten och Frida högg tag i nya Alfonsboken direkt!

 


Paketöppning pågår, stör ej! Nu är det ÄNTLIGEN dags för det stooora paketet...

 


...och så en massa tillbehör. Många. Plenty...

 


...en hel hög!

 


Stolt och glad 3:a vid SITT dockskåp. "Ta fram dockorna nu, mamma!"

 


Så här såg allt ut i begynnelsen. Minns det, för snart lär det bli andra takter.

 


Även fast Frida borde sova, villle hon ju hinna snabbleka först!

 


Så. Natti natti små dockor!

 

Så - nu återstår att hålla tummarna för att husets finlir håller för en treåring. Förvisso en försiktig treåring, men ändå. Uppmaningarna haglade, när jag plockade fram allt och förklarade. Men en viss åverkan är nog ändå smällar man får ta...

Imorgon blir det lite kalajs! Och en övernattningsgäst. Kram alla!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0