Om att glädjas i vardagen

Frida, fröken Humör & Utspel AB, har inte en enda morgon sedan juluppehållet gråtit och klamrat sig fast när jag lämnat henne på förskolan på morgonen! Hon har bara kramats, pussats och sprungit iväg och lekt. Vi möts varje dag av söta små vänner som springer emot henne när hon kommer och säger "Heeeej Frida, ska vi leka?. Hon svarar ja, eller som idag "Jag vet inte, jag har inte bestämt mig än!". Haha.

Jag är så glad och tacksam. Att få lämna ett glatt barn.
Man går liksom med lite lättare steg då!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, visst är det skönt! Det går oftast bra för G också, efter att jag försäkrat honom (typ 1000 ggr) om att jag hämtar honom sen. :o)

2010-01-19 @ 22:42:14
URL: http://skruttisar.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0