Rutiner?

Jag hoppas sannerligen inte att detta är våra nya rutiner... Känner mig inte som en stjärna idag precis. Har väl 2,5 timmes sömn i kroppen eller så.

Jag lade mig sent (nähä?!) och kunde inte somna så lätt (jobbångest, antar jag). När jag sovit ett par stackars timmar, vaknade Frida. hon var sprillans vaken och höll sig så mellan kl 4.00-5.45! Hon kravlade runt i vår och sin säng, fick ingen ro och ville gå upp. "Men det är joooobbigt att soooova tycker jaaaaag" klagade hon. Jag beordrades att sjunga, men det var inte poppis att jag typ hann somna mellan varje vers... 

Det var visst inte bara jag som hade vardagsfjärilar i magen. Men det var härligt att se hur Frida bubblade av glädje över att åka till förskolan i morse. Hur hon rusade in, pratade i 190 för att berätta en massa på en gång, kramade kompisar och hämtade leksaker. Vardagsglädje!

Nu ska jag ta min något mer dämpat vardagsglada själ till lunchrummet och sedan iväg på ett möte. Jag har noll koll på almenackan och prioordningen än så länge...

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken rolig blogg, Jenny!

Här kommer det nog bli en hel del besök i fortsättningen!

/ Fia

2010-01-11 @ 18:12:19
Postat av: Jenny E

Fia: Åh, tack snälla så vänligt sagt! =)

2010-01-11 @ 19:02:04
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0