Vinterliv(at)

Vi har haft en jättehärlig dag med de ihopsamlade vännerna hos familjen A idag! Det är härligt att få träffas, det blir inte av så ofta som man skulle önska tyvärr.

Denna sköööna dag innehöll:
- Utomhusliv med pulkabus på lilla I:s dagisgård, som dessutom inspekterades i lössnömängderna!
- Dusch i ett ensamt, låst, tyst badrum. Halleluja. Vardagslyx.
- Knytismiddag i bufféform. Jag handlade och förberedde igår, pappan lagade idag. Rättvisa? Nja.
- Prat prat prat. Lite catching up, ett härligt besked och många skratt!


Frida promenerar och spanar in lilla I:s dagisgård.

 


Vem behöver sand att gräva i, när det finns en massa pudersnö?! 




Det är KUL med pulkarace!



Hemgång. Den trötta men glada pallar inte att pulsa runt mer.


Frida totalvägrade middag, sådär så att jag trodde nåt sjuklighetsläge inträtt. Fick dock i henne lite kvällsmatsfil mm, sedan somnade hon snabbare än att utblåst ljus. Jag är dessutom sjukt nöjd med att Frida lyckades sova vidare ikväll trots att jag lyfte upp henne, petade på henne sockar och mysse, rullade in i filten knäppte fast i bilen och kånkade henne både ut till bilen och upp tilllägenheten

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0