Hurra för duktiga mig

Nu har vi ett rätt så genomtittat förråd, till viss del bättre sorterat och rensat på det som åtminstone mest tydligt inte längre behöver bo där. Nåt enstaka hörn av kaoslägenheten åkte också med på en sväng! På båda ställena syns dock inte nån typ av bättre ordning alls, om man inte sett oredan innan... Men vad fasiken - vi själva vet ju i alla fall vad som rättats till!

När orken faller på igen ska jag ta hand om det där eländes garderobsprojektet också, som jag inte hann ikväll... Nu är jag sjukt svettig, och tvingas störa (?) grannarna med en dusch mitt i natten.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vissa saker känner man sig mer nöjd med än andra - förrådsrensning faller definitivt under den kategorin. Bra gjort i värmen!!!

2010-07-11 @ 13:59:35

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0