Revir

Vi har liksom varsin sida av sängen, jag och sambon. Sådär som man brukar.

För tredje kvällen i rad har han nu i sömnen rullat över till stor del på min sida. Legat där och gonat sig, djuuupt sovandes, tills jag kommer och buffar tillbaka honom till hans sida igen för att själv få plats att kravla i säng.

Gissa hur uppskattat det är på en skala, att få en redan uppvärmd sängplats just nu?!
I den här hettan?!

Kom igen i vinter, mannen. Då får du en puss för bedriften.
Tills dess - ordning och reda, haha!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Vad duktig du är som bloggar så regelbundet, inlägg varje dag, jättekul att läsa! Har ni några semesterplaner eller tar ni dagen som den kommer? Är du en semesterplanerare eller gillar du bäst att ta dagen som den kommer med lite av varje?

Vilket fantastiskt väder vi har!!!!

2010-07-13 @ 09:24:40
Postat av: Jenny E

Anna: Tack för berömmet, vad glad jag blir! Hm, semesterplaner... Ofta har jag lite lösa planer och så slås de fast (när-var-hur) mer i sista stund. I år fler önskningar än vad som går ihop att få med, tidsmässigt. Men ja, jag gillar också att vara spontan. Har sällan hela semestern planerad i förväg, om vi säger så. =) I år har jag líte "hallååå, jag vill göra kul saker och varför är inget bestämt"-panik - mitt sociala hjärta längtar ut och iväg till folk jag träffar för sällan. =)

2010-07-13 @ 23:39:02
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0