Fredagsmys

Idag sladdade jag ned på stan och gjorde några ärenden på lunchen. Lämpade av påsarna hemma, lämnade bilen och tog cykeln tillbaka. Efter snabb-provning av kläder i 190 knyck, var värmeoverload ändå redan uppnådd och fräschören bruten så att säga, haha! Frida jublade glatt när hon skulle få rulla i ett fordon med två hjul istället för med fyra hjul hem.


Frida ville absolut köpa sushi till middag och jag är ju sällan svårbedd på det... Pappan hade slutat tidigare och hunnit träna redan, så vi fick umgås hela familjen ikväll dessutom! Jag fick in Frida för en sanerande dusch också (ut kom en rendoftande och odammig sötjänta!), innan hon knaprade i sig vindruvor och ostkrokar till kvällsmat och sedan slocknade lätt som en (trött) plätt!

Nu ska jag också plätta mig i säng. Ha en bra helg!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0