Fri tid

Jag har det strålande. Kursen är tokintensv, vi har tre dagar för ett kursinnehåll som normalt görs på fem dagar... Dessutom talar kursledaren bara engelska, så den lilla hjärnan som skvalpar omkring här inne är ganska mör nu!

Det är trots allt jobb skönt med lite egen tid, lite ombyte. Ikväll har vi umgåtts hela kursgänget - vandrat lite runt i Västerås, käkat gott på restaurang, "bar-hoppat" lite och haft det mycket trevligt. Sedan drog jag igång datorn på hotellrummet, hasade ned mig i sängen och tänkte föra över lite foton - och VIPS så sov jag! Vaknade nu två timmar senare med datorn fortfarande i knäet... Haha.

Natti natti!
/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0