Trött kväll

Den här kvällen bara försvann. Tjoff! Sånt gör mig alltid lite grinig, när det inte är planerat...

Jag jobbade till klockan sju - det må vara dagen innan midsommar, men är det inte min hämntningsdag och rätt kort kvar till semester lär man utnytja timmarna... Sedan svepte jag hem och avlöste pappan. Han drog till mataffären och shoppade midsommarkäk, medan jag åt lite och såg till att kvällsmat hamnade i Frida-magen. Efter den numera nästan obligatoriskt saneringsnödvändiga kvällsduschen, fick jag Frida i säng med saga och mys. Skönt!

Hm. Väldigt skönt tydligen, för jag vaknade plötsligt helt förvirrad klockan 23.35. 
Men åååååh! Så skulle det ju inte vara. Mutter, mutter.

Nu sover istället sambon, medan jag fortfarande lätt omtöcknad skriver packlista och äter nåt litet för att stilla hungrig mage. Snart ska lillgrynet pottas och jag natta mig själv igen! Imorgon sticker vi ut på landet för att midsommarfira med hela sambons familj.

Glad midsommar och trevlig helg!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0