Duuuuuktig

Efter att ha mumsat middag och kramats med lillgrynet ett par timmar efter jobbet, överlämnade jag tjänstgöringen till pappan och trippade till Friskis runt hörnet igen. Heja mig! Den här gången vankades ett medelpass, med samma instruktör som på afrodans-passet i måndags. Kul tjej!

Jag får en hel del skumma blickar ska ni veta, när jag kliver in genom dörren till Friskis ombytt och klar UTAN överdragskläder. Ja, på vägen dit också förresten, av de som eventuellt hinner se mig. Trekvartsbrallor, bara munkjacka över träningstoppen och inget mer. Några minusgrader ute. Men hallå - jag har kanske 50 meter att knalla, gott folk! OCH jag är en varmblodig rackare. Nemas problemas!

Nu börjar ögonen blir lite trötta, efter att ha glott på Greys Anatomy och True Blood hittills ikväll. Nu sitter jag i soffan med en filt över de nyduschade tassarna, en sjal runt axlarna och jobbdatorn i knäet. Roomservice (inspelat på video från ikväll) rullar på TV:n, medan jag tänkt skriva klart de såååå försenade minnesanteckningarna från förskolerådsmötet. Men nu håller jag att somna mitt i alltihopa... Bryyyt! Haha. Jag tar gamnacken och bäddar ned mig istället.

Jag mår gott! Och ni?

/Jeny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Två gånger (hittills) på en vecka - imponerande! Praktiskt att ha så nära... Fast lite tungt kan jag tänka mig med en så svag karaktär som jag har ;) Inte mycket logistiska problem att skylla på i alla fall, bara ovilja eller brist på lust!

2010-03-18 @ 11:31:44
Postat av: Jenny E

Marielle: Härligt att du håller räkningen på antal träningstillfällen och hejar på! Det låter ju så lätt, när det är så nära - men det har ändå varit så tröööögt under låååång tid. Finns så många ursäkter om inte viljan är den rätta!

2010-03-18 @ 11:44:34
URL: http://busblomma.blogg.se/
Postat av: Ullis

Inte så gott tyvärr, men det löser sig! Härligt å träna, kramen

2010-03-18 @ 20:54:41

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0