En timme hit eller dit

Det blir faktiskt lite rörigt med det här tidsbytandet. Kroppen fattar ju inte riktigt. Jag håller mig lätt som en plätt vaken en timme extra jämfört med klocktiden, och för nattsuddare som mig blir det extra tokigt. I morse stängde jag väckarklockan och både Frida och jag sov i godan ro till klockan 8. Det krävde en snutt flextidsuttag, men det var det värt!

Idag var jag rejält trött på att Frida inte kunde somna vid 19.30, innan jag skulle gympa (har skuttat mig igenom ett afrodanspass idag igen - kul!). Jag gnällde och lät barsk - sedan kom jag på att det ju faktiskt var en timme tidigare i hennes lilla kropp. Och kl 18.30 somnar ingen nyfiken Eriksson-brutta... Så det kanske fanns en förklaring till det stojsiga ändå. My bad. Förlåt!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: faster lisa

Ja men för en kvällstrött person som jag så är omställningen åt rätt håll. Nu är kl 17 och solen strålar ännu och de första snödropparna har slagit ut här i Sthlm!! Hopp om vår äntligen! Jätte skönt att höra att Fridas rumpont slutat,har så här på avstånd lidit med er o henne.Hälsa henne med en påskpuss från mig och kusinerna.Påskägg till henne kommer med andra mostern på skärtorsdag./faster Lisa

2010-03-30 @ 17:02:13
Postat av: Jenny E

Lisa: Tack för varma tankar, kanske har positiv energi på distans hjälp till! =) Ska påskpussa henne imorrn från er. Påskägg ja, sånt ska ju också fixas... virrig Jag är HELT i ofas med den här påsken!!! Har gaaaalet mycket jobb och hinner knappt andas utöver det känns det som.

2010-03-30 @ 22:44:28
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0