Korthugget

Ikväll har jag inte tid att skriva egentligen. Första delen av kvällen ägnades åt Fridabus och sambotid. Nånstans i skarven där pratade jag också med min bror, för att se om han kunde hjälpa mig att få fart på mitt trasslande trådlösa nätverk! Och minsann, visst kunde han det! Visserligen med fördröjd effekt men JÖSSES så glad jag blev när allt plötsligt funkade finemang sen! PUSS till duktiga brorsan!

Under "senkvällen" har jag försökt fördela min energi mellan hemjobb som bara måste betas av idag och smaskiga TV-program som måste ses! Uppkrupen i soffan med laptopen i knäet blir ju den ekvationen betydligt lättare! Har sett säsongspremiärerna av Grey´s Anatomy och True Blood ikväll. Av bara farten såg jag också reprisen av Himlen kan vänta - ett år senare - vilka starka, imponerande människor!

Nu sista knappandet, sedan gonatt. Ska in och lyssna på det meditativa i mitt barns susande andetag (utan hosta för tillfället).

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0