Teknikstress

Jag blir så sinnessjukt förbaskat SVINLESS på min jobbmobil och diverse anslutande teknik! Är det inte omöjligt att få över kontakterna från en annan telefon (via trilskande synkprogram och diverse nycker på min dator dessutom), så är det tvärtstopp för att nå trådlösa nätet och ingen täckning på helt normala platser. Gaaaaaaaaaah!

Nu har jag trixat med den sååååå många gånger och borde ha hunnit få ordning på den. Men icke! Jag har PLENTY av annat att göra, om man säger så, orkar inte bråka med den så här! Att jag aldrig får ordning på kontakterna, resulterar i att jag ständigt ringer från min privata istället. Det tar sån evig tid att söka fram numret på en telefon och skriva in det för hand på en annan.

Frustrations-SM. (Också känt som: Dagens i-landsproblem.)

/Jenny, liiiite irriterad bara...

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0