Förmiddagsleverne och kvällstripp

Startade dagen med ett medelpass på Friskis. Veckans hurtigaste med lite TEMPO! Ledaren är så tokrolig på nåt vis, det piggar upp och ger extra energi. Nu såhär på kvällskröken känner jag dessutom att träningsvärken börjar smyga sig på... Ett gott tecken.

 


När jag kom hem, var pappan och lillpärlan ute på stan. De kom hem med blommor och presentkort på fotmassage till mig i morsdagspresent! Mmmm, TREVLIGT. Jag fick gåvorna nästan direkt - försök hålla en blombukett gömd i vår icke-luftiga lägenhet i ett dygn och försök få en pratglad treåring att behålla en hemlis för sig själv... Båda sakerna är stört omöjliga! Frida hade valt blommorna, söta nosen - en rosa och en lila, hennes båda favvofärger såklart.


Morsdagspresent - tackar tackar!


Efter lunch och dusch och så, knatade vi iväg till Länsmuseet för att kolla in en maffig konsutställning - om det skriver jag i ett eget inlägg. Efter dagens dos kultur, stack jag och köpte plenty sushi, packade ned den i kylväska och så drog vi till Ockelbo på 2-årskalajs!


Middagslevereans till landsbygden, smaklig måltid!

 


Igår inköptes en golfbag i plast till Fridelin. "Som pappas!"

 


Modiga myspricken vågar hålla i sniglar nu, minsann!


Vi hann med några mysiga timmar, innan det var dags att vända hemåt igen med Frida snabbt och skönt insomnande i bilen! Efter hemkomst har jag som vanligt kattsanerat - rolla rolla rolla, kasta i maskin, duscha, ta ögondroppar, klia ögonbloben typ ur läge... Blir gALEN på att jag inte ska kunna hälsa på en av mina bästa vänner utan att bli sjuuuuklig. Dumt!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0