Längtan

Jag höll ju på att glömma - Frida är frisk! Eller tja, frisk och frisk... Men inte sänkt, utan pigg nog att ha orkat gå på dagis, i alla fall. Skönt! De ringde förut ikväll, så jag fick prata med det lilla hjärtat en stund.

Hon börjar bli riktigt duktig på att snacka i telefon, om hon vill! Numera plockar hon till och med upp luren och svarar själv ibland, haha, "Hej, det är Frida". Nån gång när jag duschade tog hon själv emot ett samtal och fick och förmedlade information om var vi skulle träffa farmorn och farfarn. Duktigt!

Det är väldigt dubbelt att vara borta, sedan jag blev mamma. Det är skönt att göra något annorlunda. Det är uppfriskande att kunna koppla av lite från mammarollen. Men oj, vad jag längtar samtidigt. Men det är inte konstigt att jag längtar efter min lilla söta blomma. Pussunge!




Snartf år vi kramas igen, lilla gulltuss. NU är det sovdags. Verkligen. Definitivt. Natti natti!!!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0