Hipp hipp hurra på min da´

Jag har det galet finfint på min dag, annat kan man inte säga.

Fick frukost på sängen med sång, flagga (specialsydd av skräddaren nästgårds!) och vackra blommor i morse. Frida överlämnade ett litet paket från farmorn och farfarn (stort tack för fint smycke!) och en teckning som hon gjort där hon sktrivit GRATTIS JENNY och ritat mig snarkandes i sängen.


Uppvaktning på morgonkvisten med sång och paket!

 


Frukostbricka på sängen - mycket fin, och god!

 


Fint halsband fick jag av Fridas farmor och farfar. Härligt med paket på rätta dagen!

 


Fridas fina teckning.

 


Sen tog jag med frukostbrickan ut och joinade den vanliga frukosten.

 


Den här utsikten hade vi då - sweet! Inget regn ännu heller.

 

Efter frukost unnade jag mig en fot- och kroppsscrub på "salongen" alldeles vid stranden medan jag hörde vågornas brus. Ljuuuuvligt ska ni veta! Har klämt två goda fruktdrinkar hittills och gosat med familjen. Dagens enda tråkighet är att jag nu ser ut över ÖSREGNET som pågått några timmar... Vi hade bokat mysbord på standen ikväll, men det känns som om det blir något annat nu kanske. Det visar sig!


Massage på madrasser i krypin alldeles vid strandkanten finns överallt. LYXIGT!



Massage och annat kostar ju nästan ingenting här - väl värt att unna sig ofta!



Lagom tills jag fick på bikinin för dagen, slog vädret om...



...och blev väldigt, väldigt blött. Attsingens!


Frida fortsätter bekymra sig storligen över uteblivna gäster ("Ring dina vänner mamma, och säg att de ska komma till Thailand NU!"). Hon har nu även insett att det inte blir någon tårta heller! Det gillades inte alls. Vad ÄR det här för underlig födelsedag, va? Haha!

Tack alla snälla som grattat mig (här, på facebook och via sms till exempel) redan nu. Klockan är ju bara barnet hos er, så än hinner ni, hihi!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: tobias

Grattis på födelsedagen!

2010-11-09 @ 12:23:32
Postat av: Marielle

Stort grattis på sen stora dagen! Kramar från ett snöigt Lysekil

2010-11-09 @ 17:05:09
Postat av: Annika

Grattis kära svägerska!

Många kramar

2010-11-09 @ 21:19:29
Postat av: Micke och Malin

Grattis. Ha det så skönt!

2010-11-09 @ 22:45:53
Postat av: Jenny E

TACK alla snälla!

2010-11-10 @ 10:53:23
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0