Det gäller att inte vara blyg

Jag är just nu hos fina vännen W. Vi har pratat och pratat och haft så trevligt ikväll. Frida sov över en timme i bilen ned och gick därför inte att få i säng - hon somnade nog inte förrän närmare halv elva...

Jag har blivit bjuden på champagne, för att jag snart fyller jämnt! W har också fått present, för att hon fyllde alldeles ojämnt i måndags. Bland annat fick hon två roliga böcker - Fånge i hundpalatset av Martina Haag och Vi knullar ju ändå inte av Ann Söderlund.

Shoppingen av de där böckerna var ju ganska underhållande... Jag sökte nämligen först den briljanta Dyngkåt och hur helig som helst av bästa Mia Skäringer. Man kan ju undra vad det ÄR med boktitlarna numera?! Att fråga efter den OCH Ann Söderlunds bok samtidigt kändes lite... mycket. Men jag fick i alla fall roa ett stackars uttråkat bokhandelsbiträde!!

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0