Jag ligger lite minus

Men så bra, nu har jag fått ihop åtta timmars sömn.
Nio kanske, rent av, om man räknar snällt!

På TVÅ nätter, alltså...

Jag har som vanligt nattsuddat på tok för mycket. Lilla fröken Frida låg back sömnmässigt från slutet av veckan, men har INTE valt att sova ikapp i helgen. Tvärtom fick hon för sig att det var tippititopp att vakna EXTRA tidigt - båda dagarna! Retligt. Dessutom har hon hostat en hel del på nätterna, så min sömn har varit lika ihålig som en schweizerost. ZzzzZzzz.

(Och ja, tidigt är i det här fallet 06.30 typ. Och ja, jag är fullt på det klara med att det i väldigt många familjer är typ sovmorgon, eftersom deras barn brukar vakna klockan 5... Men allt är relativt, och vi har en knatte som brukar kunna sova till i alla fall 8-tiden på helgen. Så ja, jag fattar att vi är bortskämda - men jag vill gärna fortsätta ha det så!)

Det blir nog skiftvila för oss föräldrar idag, eftersom pappan för ovanlighetens skull sovit lika magert som mig inatt. Går och lägger mig en sväng... Samlar kraft för ännu en runda ärenden lite senare.

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0