Krax krax

Hämtade hem en snörvlig och hostig lillunge från förskolan idag. Hon var inte febrig, men gnällig som få heeela kvällen. Det återstår att se om det blir några barnkalas i helgen! Jag har förberett Frida och förklarat att hon kanske måste vara hemma OM hon blir mera krasslig - och vi enades om att det var okej ifall hon i så fall som tröst fick det ena av paketen hon tänkt ge bort!

Handlade mat efter jobbet och konstaterade att vi kommit till fasen "bäst att handla lite lugnt eftersom kylskåpet ska tömmas". Yeehaa! Känns väldigt skönt - och VÄLDIGT stressigt. Jag lär ha jetlag av sömnbrist redan innan vi åker, haha! Längtar sjukt mycket efter ögonblicket då planet lyfter - då rinner allt av. Då kan jag inte fixa mer, komma ihåg mer, förbereda mer, avsluta mer. Då kan jag bara VARA. Grymt!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0