Kvällsnöje

Klockan sex ikväll ska Frida och jag gå på barnteater, tillsammans med två andra småtjejer från förskolan och deras mammor. 

Den här lilla smulan har varit feberfri idag, hittills åtminstone... Hon är rätt okej nu, med undantag för lite snuva och hosta (som minskat betydligt, och i denna form säkert lär hålla i sig ett tag till). Troligvis kan hon åka till förskolan imorgon (jag håller tummarna!), och därmed känns kvällsaktivitet bland folk okej. Jag har såklart kollat med de andra mammorna vi ska sitta och trängas med, och ingen av dem oroade sig för baciller.


Bilden är lånad från Karlshamns kommuns webbsida


Vi köpte biljetter till Karlsson-teatern för över en månad sedan. Frida har verkligen sett fram emot både själva teatern - Karlsson är lite av en favorit! - och att få gå dit tillsammans med sina kompisar. Vi hoppas på en trevlig timme!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Gud vad kul! Hoppas på positiv rapport senare. E och jag var på Pettson & Findus i lördags, så mysigt. De spelade "När Findus var liten och försvann" och E kände igen sig från både boken filmen "Glömligheter". Uppskattat i vår lilla stad där det är relativt ont om barnkultur.

2010-10-06 @ 23:23:58

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0