Mycket bus och lite snuva

Nu är jag och lilla fröken hemma igen! Eller nu och nu... Jag frångick min (o?)vana att kräma ut det sista ur helgen genom att t.ex. besöka någon på hemvägen också. Istället åkte vi på eftermiddagskvisten och var hemma lagom till middag. Käket stod desutom på bordet, eftersom sambon kockat fiskgratäng idag - schyrre!


På nedresan slocknade Frida - och var sedan vaken till kl 22.30 på kvällen...



Här ser det förhållandevis luftigt ut, men det gick 20 där ett tag... Stockholm alltså.



Vi kom fram och Frida fick fart. Bus hela helgen!



Lite fika och käk ibland behövs ju, för att energin ska hålla.



Undrar hur länge hon kommer att kunna vika ned sig i den här?!



Frida skrev detta själv i bilen - jag bara svarade på vilka bokstäver det skulle vara.


Bilresan var faktiskt jobbigare än vanligt - Frida var på riktigt gnällhumör och jag tålde lite och ingenting. Hade gärna velat ha en assistent i baksätet, haha. Men vi var hemma i vettig tid som sagt - skönt att hinna landa innan vardagsveckan rasslar igång! Om den nu gör det? Frida är snuvig, småhostig och på vippen till febrig... Grejjt - tre veckor till Thailandstripp och VAB-spöket lurar runt hörnet. Nåja, jag sväljer tidsbrist-ångesten och tänker "hellre nu än sen"!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0