Nu sticker vi äntligen

Om några sömntimmar, lite frukost och en dusch rullar vi mot Arlanda. Spännande!

Väskorna är (nästan) färdigpackade, sömnen blir minimal, och jag hoppas vi inte glömt nåt (viktigt). Batterierna är laddade, alla viktiga papper i ordning, passen på plats och kameran med. Jag har valt, och valt om, och valt bort - och säkert blir det för mycket prylar i alla fall i slutänden. Hann såklart inte röja på alla ställen jag ville, men de som ska övernatta i lägenheten medan vi är borta får ta det som det är - med leksaksdrivor och stökigheter. Hann heller inte beta av alla jobb-grejor jag ville och borde, men vad gör det om 100 år? Haha. 

Nu tar vi våra snuvor och hostor och drar. Nu ni. SEMESTER!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0