Tuta och kör

Nu slutar jag jobbet och ska dra iväg till dagis. Sen ska vi hem och dricka Dukoral drickvaccin mot magåkommor, jag och lillpärlan - det kan bli en festlig stund - NOT! Dessutom måste vi hålla koll på att vi inte äter och dricker en timme före eller efter heller - hoppas hon inte är utsvulten! Lagom tills vi får käka, ska vi iväg och uppvakta vännen L som fyller år idag, hurra! Sedan åker jag nog hem med trött unge, för att hinna packa för tre dagars konferens i Stockholm!

Puh.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vill bara tpsa om "Doktor Åsa" som ikväll tar upp hur man undviker att bli sjuk på semesterresan!



Kram

2010-10-13 @ 13:10:40
Postat av: Jenny E

Marielle: Tack för tipset! Får kolla på SVT play sen. =)

2010-10-14 @ 00:03:25
URL: http://busblomma.blogg.se/
Postat av: farmor

Jaha nu är Frida lämnad till dagis i arla morgonstund.Frida är lättsam och glad.När jag själv hade tre barn och pendlade till Stockholm från Kungsängen var Fridas pappa lika lättsam.Allt gick med en snabb takt utan att stressa.Nu fanns ingen mobil eller dator som var till hjälp eller stal tid.

Barn nummer tre ska det vara mycket för att man skall oroa sig.Igår sa jag till Frida att om det fanns tre Fridor att hämta så skulle inte farmor tycka att det var jobbigt.Gladare, sötare och gulligare barn får man leta efter.Ja alla mina barnbarn är helt underbara.Jag skulle kunna skriva spaltmetrar om dessa fantastiska underverk.Tack för att Kenneth och jag får ta hand om ljuvliga Frida.Jag längtar naturligtvis efter de andra fyra barnbarnen också.

Ha det bra Jenny och njut av lite barnfri tid.

2010-10-14 @ 08:33:04
Postat av: Jenny E

Farmor: Tusen tack för all hjälp! Jag njuter absolut av barnfriheten när tillfälle ges såhär. =) Just nu är det lunchdags på konferensen, snart startar en intensiv eftermiddag och sedan blir det middag på moderna museet. Ta hand om er!

2010-10-14 @ 12:25:11
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0