Badladys

På väggen i förskolan hittade jag följande dokumentation från kidsens lek. Kolla in Frida:


Barn är så fantasifulla! Så påhittiga. Jag kan inte FÖRSTÅ var de får allt ifrån?!



Sa jag att barn var påhittiga? Jag menade såklart observanta, haha. På bilden ovan syns inte ens datorväskan - den är skymd av tisdagsspecialaren, en stor träningsväska som behövs till lunchpasset i boxning (heja mig). Den är överkurs vanliga dagar, men ändå! Det finns som ni ser mer än lathet (och övervärme) som gör att det känns lättast att ta bilen till dagis och jobb...

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Ullis

HAHA! ;)

2010-09-23 @ 07:12:02
URL: http://www.flimmra.se

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0