Nosa på nässköljning

Igår sköljde jag näsan, i hopp om att även det ska vara bra mot det här envisa bihålespöket. Nån som har testat nässköljning? Ett tag gjorde jag det ofta, men nu har jag helt kommit av mig. Den lilla kannan med det ekivoka utseendet har legat undanstoppad ett bra tag.

Det sägs att nässköljning är bra vid astma, förkylning, täppt näsa, allergi, bihåleproblem och annat smått och gott. Att kunna skölja näsan vid pollenallergi-perioden var nog orsaken till inköpet för min del en gång i tiden. Nu kan jag ju lägga till fler saker - astman såklart, men även en näsa som inte längre klarar nässpray särskilt bra.

Hm... Kanske läge att börja skölja regelbundet igen?

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0