Frida har friserat sig

Nej, hon har inte klippt sig själv. Tack och lov! Men igår fick hon för sig att hon ville gå till frisören, så vi sladdade in på dropin efter dagis.

Först var det bara luggen som gällde i stort sett, för hon skulle spara så att hon kunde göra svans och fläääätor hade hon sagt. Men nej, på plats så ändrade hon sig plötsligt och ville klippa "allt, som vanligt du vet!". Tro om det var det faktum att jag berättat att hon måste borsta håret mer ifall hon sparar ut det, som gjorde att hon beslutade om?

Jag förklarade lite hur hon brukar ha och så, men mest berättade Frida själv såklart. Efter en stund ringde min telefon, så jag gick iväg och pratade några minuter. När jag kom tillbaka, hade lilla damen ganska kort och uppklippt bak och rekordkort lugg! Hej hopp. Frida hade bestämt instruerat - och frisören hade klippt.

Hon fick verkligen FRISYR. Det är lite kort bob över det hela.
Klart kortare än väntat, men hon är så söt ändå!

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Spännande! haha. Bild?

2011-05-01 @ 00:02:04
Postat av: Jenny E

Lillemor: Det kommer väl bild vad det lider, men jag hann/orkade inte ta nån direkt den här gången. Fick visst en fotosvacka. =)

2011-05-01 @ 00:03:59
URL: http://busblomma.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Så gulligt bara. Lite mysigt att se hur den första egendikterade frisyren blev... haha

2011-05-01 @ 00:07:58

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0