Glad, skön, god, lugn, avkopplande påsk

Nu är det ledighetsläge. PÅSK! Fyra dagar helg med välbehövlig paus för kropp och själ. Lite släpande småjobb ska jag nog beta av nån dag (eller gissningsvis nån kväll) faktiskt, men annars ska vi slappa och njuta och hinna träffas. Skönt! Frida ska äntligen få premiärcykla för i år, hade jag tänkt. Och kan man hoppas på några nyvakna fräknar efter helgen kanske?












Förutom att ta det lugnt, ska vi såklart grubbla över eventuella husköp. Jämföra, väga för och emot, räkna. En budgivning blir på tisdag, och troligen en på onsdag - iiihhhhh, dags att ta ställning!

Ta hand om er därute.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Så fint ni gjort!!!



Lycka till med all hjärnverksamhet <3

2011-04-21 @ 14:44:56
Postat av: Maria

Vilka söta ljuslyktor! De som är för värmeljusen alltså. (Allt annat är fint också, men ljuslyktorna fångade min uppmärksamhet :P )



Var har du köpt dem? nyfiken



Glad påsk och vila ut ordentligt och ät mycket godis!



2011-04-21 @ 15:46:42
URL: http://mariastankar.weebly.com
Postat av: Jenny E

Maria: Dem har jag/vi fått i present av svärmor för ett ett par år sedan. Man kan sätta ihop dem också, så blir de en skål med lock för t.ex. godis. De heter "Mixed Double" av märket Holme Gard. Finns flera storlekar.

http://www.holmegaard.com/default.aspx?id=1917&hidegroupnavigation=true&GroupID=holm_OG_MIX

2011-04-21 @ 20:55:25
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0