Håll i gång

Äntligen simning igen! Jag har ju fullständigt kommit av mig, efter en eeeevighetsförkylning med hosta, en magsjuka och borttagandet av några födelsemärken med tre veckors badförbud. Men idag pallrade jag mig dit igen och klämde 1500 meter. Långsam som en tant, med med pollentät andning - men ändå. Heja mig!

Efter doppet var jag och handlade på Hemköp, enda stället som har öppet till kl 23 (vad jag vet). Nu ska jag fixa postpåskägg som ska skickas imorrn, och lite annat som ska postas också faktiskt. Ingen rast, ingen ro. Har egentligen mer att ordna med, men tiden tog visst slut även för nattugglor...

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ja, heja dig! Själv ska jag i och för sig snart bära massa flyttlådor och möbler, annars blir det mest tiokilos ettåring... Och han går ju helst själv, ha ha ;-)

2011-04-19 @ 21:40:53
Postat av: Jenny E

Marielle: Flytta är vardagsträning med knorr på, minst sagt. =) Lycka till!

2011-04-20 @ 00:09:41
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0