In för landning

Det är freeeeeeedag, gott folk. Halleluja.
Med den här intensiva veckan i ryggen, hasar jag ihop som en påse potatis.

Efter hämtning på förskolan rasslade vi igenom mataffären för att ladda kylen, sedan åkte vi hem och smarrade burgare och pommes frites med pappan. Jag har sedan haft skönt soffhäng med en ostkroksmulande lillfnutt och kollat på talanger en stund. Det är så sjukt kul att höra Fridas kommentarer på allt, men nu är det hög tid för nattning. Det här är rena sova-sent-veckan för Frida, må jag säga.

Sambon är och tvättar bilen just nu, fatta vilken duktig människa! Guld värt. Jag själv har kickat igång tvättmaskinen och diskmaskinen, det är nog med nytta för en trött fredagskväll för min del, haha! Fast nä, nu ljög jag ju faktiskt - jag ska jobba lite när pinglan har somnat. Jag hann inte riktigt klart det jag påbörjat innan det var dags att vända hem i eftermiddags. Vådan av att sticka på tre dagars konferens - att-göra-listan blir INTE mindre precis.

Men jösses så skönt det ska bli med helg! Dans och barnkalas med Frida imorrn, det blir finfint. Kramas-ikapp-tid.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0