So far so good

Det här går ju strålande.

Frida har käkat frukost och lunch som vanligt och magen har bättrat sig betydligt (hittills - vi tar inte ut nåt säkert...)! Ett stycke normalt toabesök, tackar tackar liksom. Som småbarnsförälder gläds man då åt de mest märkliga företeelser, haha!

Efter lunchen var hon dock matt och slut. En feberkoll visade 38,2 grader fortfarande. Jag petade henne i säng, smock så sov hon och det har hon gjort en och en halv timme hittills. Jag hemmajobbar på bra här under tiden! Det lär jag få sota för ikväll, men jag låter henne sova så att jag hinner undan lite. Eftersom hon inte ska upp och iväg till förskolan imorrn, får det bli som det blir. Hon sover ju aldrig på dagen annars, och gör hon det såhär länge behöver hon det garanterat.

Knappetiknapp, nu jobbar jag på...

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0