Avlastat

Nu har vi kört tillbaka 50 st av flyttkartongerna jag lånat från jobbet. (Vi har väl packat upp närmare 10 st till, men de är lånade av en vän.). Skönt! I samma veva fick vi låna ett bord att ha på bakluckeloppisen på Åhléns-taket nu på söndag. Ja, vi kör en vända till där med lite diversejox jag rensat ut under upp-packningen.

Bara typ 30 st flyttkartonger kvar att packa upp då.
Och en massa smålådor, tavlor och korgar och sådant.
Och miljarders förrådsprylar som ska stuvas över från källaren till förrådet.

Men ändå!

50-60 kartonger har vi tömt.
Heja oss.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Herregud, tror ni slår oss i antalet lådor ;-)

2011-08-09 @ 22:55:11
Postat av: Jenny E

Marielle: Alltid glädjer man nån. =)

2011-08-09 @ 23:22:13
URL: http://busblomma.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad duktiga ni aer. Men nu maaste du ta lite kort, aer saa nyfiken hur det ser ut. Naer vi flyttade hade vi massor kvar efter 3 maanader, men det kan ju ha berott paa att min aelsta son foeddes tre dagar efter vi flyttade in.

2011-08-10 @ 00:04:38
Postat av: Jenny E

Sofie: Med en liten söt bebis så blir fokus klart annorlunda - inte konstigt att ni hade mycket kvar! Ska försöka bättra mig med bilder - tog några tidigt men hinner aldrig ta hand om dem och lägga ut...

2011-08-10 @ 01:01:22
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0