Söndagsnöje (och kanske lite förtjänst)

Imorgon bär det av till Åhléns parkeringshus för att försöka sälja lite utrensat jox på bakluckeloppis igen. Håller tummarna för att det kommer folk! Och att de handlar, såklart.

Jag har plockat ihop saker, packat bilen och tagit med allehanda bra-att-ha-saker (typ påsar och prismärkningslappar och pennor och sånt). Jag har fixat med lite frukt och vatten och småtugg. Jag har lånat växelpengar från Fridas spargris. Och så har jag packat en massa leksaker och sysselsättningsgrejor till Frida, så hon inte ska få nippran.

Nu kom jag på att det kanske blir småkallt? Man vet aldrig.
Bäst att ta med en fleece och långbralla till lillfröken.

Tro vad jag glömt?

Det blir en ganska tidig morgon, vi lärde oss förra gången att man ska komma dit i god tid. Känns lite motigt, men vi har inte prismärkt i förväg och det är nog bra att hinna få upp allt och ställa i ordning ordentligt innan det kör igång. Kanske är det lika bra att få känna på väckarklockan redan imorrn, för att mildra måndagschocken?

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0