Dansa disco

Idag var jag och morfarn iväg och köpte en CD-spelare till Frida, som jag lovat ordna för julklappspengar hon fått (tack gudmormor A!).

Efter att ha kollat läget på fyra ställen, slog jag till på en rosa rackare. Fast att den var rosa var en bonus - det var den bästa till lagom pris. Vi (tack morfarn!) kompletterade med hörlurar och två CD-skivor också (jadå, herr Saade sjunger loss på en av dem såklart).

När vi kom hem, riggade jag spelaren på Fridas rum och förklarade hur den funkade. Discobollen drogs igång och I ett huj bytte hon om till glitterblåsan, satte på "Popular" och dansade lyckligt loss!

Det är fint som snus det här med att ha eget rum. Speciellt när man kan ha disco i det!

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0