Om man handlar billigt tjänar man pengar

Sådärja! Då har jag just tjänat 550 kronor. Känns fint.

För om man slår till på samma bilstol som man egentligen skulle ha köpt i butik men hittar den billigare på nätet, då kan man väl absolut anse sig ha TJÄNAT pengar? Det tycker jag.

Snart ska lilla fröken Frida få åka bil framlänges. I en ny, fräsch, säker stol.
Hon har längtat efter det och kommer att gilla det mycket. Härligt!

Helst hade jag velat att hon satt bakåtvänd ett tag till eftersom det GÅR. Det är sjukt mycket säkrare. Många vänder långt tidigare, men jag har känt att jag vill ha henne bekåt så länge hon sitter bekvämt så (och det har hon gjort). Men tiden går och den gamla bilstolen har gjort sitt - den är ärvd och materialet blir dåligt när den är för gammal. Den behöver bytas ut och då är det framåt som gäller!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0