Plötsligt händer det

Jag har alltid fascinerats av och avundats människor som hittar en bortglömd hundring i en bok eller jackficka, typ. Jag har alltid haft för bra koll på detaljerna för att lyckas med sådant! Stoppar jag en hundring i en bok - varför man nu skulle göra det - så minns jag det garanterat. Ja, en tjuga skulle jag nog också minnas.

Men idag hände det.

När man gått hemma med sjukt barn ett tag, geggar visst hjärnen till sig en smula. Man blir inte lika vass. Eller vad ska jag annars tro? För döm om min förvåning, när jag idag hittade bortglömda resurser!

Jag snackar INTE om pengafynd nu dock. Nej, nej. Bättre, haha.

I sedvanligt natsuddarläge, öppnade jag kylen nyss för att kolla om det fanns nåt lämpligt ätbart. Och vad ser jag?! SEMLOR. Herregud, jag hade ju köpt semlor idag och heeelt glömt bort! Sweet.

(Jaja. Om man väger som jag, fattar väl vem som helst att det inte riktigt är smart att käka semla halv tolv på natten. Men vem som helst fattar väl också att jag ser ut så just för att jag absolut kan tänka mig att käka semla halv tolv på natten, om den står i kylen...)

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0