Vabbar vidare

Idag sov den lilla sjuklingen nästan till kl 9, hurra säger morgontrött-mamman! Ger mig sjutton på att det hjälpte till att jag bar henne till toan inatt... Allt extra-drickande jag petade i henne igår (bra när man är sjuk och varm och hostig, vettni) vågade jag inte lita på skulle funka hela natten. Det var nog ett bra drag, med tanke på att hon släppte niagarafallet, haha!

Nu är det sen frukost, barn-TV för Frida och lite datorknappande för mamman som gäller. Sen får vi se vad vi orkar och vill. Jag har huvudvärk (igen, gah). Frida hostar och snörvlar vidare och febern är i stort sett densamma som igår, 37,9. Inatt var hon dock stekhet och örontermometern (som oftast visar i underkant) sa då 39,2 grader. Vi tar det lugnt, alltså.

Det är FRIDA idag förresten, namnsdag för lilla pinglan! Ska överraska henne med en liten present strax.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0