Alla har väl nån ovana?

Jag är obotlig. Obotlig!

När jag kommer hem från en resa, packar jag oftast upp en hel del av bagaget direkt. Elelr i alla fall dagen efter. Men när man som jag har nån slags "alltid redo"-störning och därmed ständigt packar för mycket, så blir det alltid någon mindre viktig väska över.

Den där extra väskan har en tendens att bygga bo i hallen.
Puttas runt, få saker ovanpå sig, runt sig.
Gona in sig liksom, gro till sig.
Lagras, kanske man kan kalla det?
Mer eller mindre länge.
Oftast mer.

Det är väl inte så bråttom med de sista resterna handbagaget från Thailandsresan, va?!
De står ju ändå inskjutna under en pall, och golfbagen döljer dem. Nästan.

Jag vet! Jag packar upp DEN väskan nu, och väntar istället med den från idag som blev stående! Lysande, Sickan.

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag har massa ovanor! Packar inte heller alltid upp... Men jag biter på naglarna, småäter, äter inte godis bara på lördagar, sitter framför datorn för mycket, nattsuddar nästan jämt, motionerar för lite osv! ;-)

2011-01-06 @ 20:58:41
Postat av: Jenny E

Marielle: Bara nagelbitningen jag INTE gör av de där.. =) Klöser och biter på nagelbanden istället, haha!

2011-01-06 @ 23:31:17
URL: http://busblomma.blogg.se/
Postat av: Carina

Ååååhhh jag är PREICS likadan! Anders oxå (tyvärr=problem x2) äh, vi tar det seeeen. Inte. ALdrig. Vi brukar som regel packa upp när vi behöver väskan för att packa till ett nytt resmål. Så dåligt!

2011-01-11 @ 23:28:19

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0