En riktigt glad överraskning

Idag när vi kom hem plockade Frida som vanligt upp posten när vi gick in. Jag bläddrade bland kuverten.

Räkning från Gävle kommun, för förskolan.
En elräkning.
Nåt slags erbjudande från DN.
Och ett brev! Ett vanligt, personligt brev till mig. Minsann!

Jag kände inte igen handstilen.
Kollade avsändaren: "Som om att man avslöjar det här..."
Que?!
Knöggligt var det också!

Rafs rafs rafs. En PRESENT?!! Wohoo!


Gulligaste underbaraste Ullis - TACK så mycket för min försenade 40-årspresent! Vilket jättefint halsband, just ett sådant jag funderat på att köpa själv. Fridas namn och en pärla i hennes favvofärg lila! (Hm, nog fanns det en ledtråd till det här på Facebook nån gång för länge sedan?!) Jag tycker väldigt mycket om det.

Det bästa med presenter som kommer sent och från nån man verkligen, absolut, definitivt inte ens funderat på att få en present av, är man blir lite extra överglad för att det är så oväntat! Nån gullig människa har tänkt, orkat, fixat - just när man inte har den minsta tanke på att få nåt. Härligt!

By the way: Halsbandet har dock EN nackdel, har jag redan lärt mig. Det är rackarns så vass spets på hjärtat! Busa och gosa i sängen med rackarunge - ajajAJ! Haha!

/En extraglad Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0