Kompisglädje

Idag satt den här lilla teckningen uppe på dörren till ateljén på förskolan:


Två tjejer i långklänningar med puffärm! En har (på riktigt) rakt hår, en lockigt.


Det är glädje att få träffa kompisarna igen efter en lång helgledighet! Frida pratar en massa om dagispolarna hemma nu och har gjort hela "lovet". Till och med när hon vaknade till mitt i natten, härom veckan:

- Mamma, när A pussade mig en gång såg han ut så här! (MYCKET gladsöt, nöjd min) 
  Och jag, jag såg ut såhär!
(MYCKET snopen och förvånad min)
- Oj då, haha, jaha. Brukar A pussa dig?
- Jahaa du. Jag tror att han gillar det faktiskt!

Gounge.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Åh, va fin!

2011-01-12 @ 00:32:08

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0