Mer röra än ordning...

...än så länge. Är just nu mitt i projektet strukturera och rensa bokhylla. Måååånga dammiga travar blir det för den icke städförtjusta, hamstrande bibliotekariedottern att rassla igenom, vill jag lova! Var tvungen att sätta mig en stund för att vila min ömmande dum-armbåge. 

Förutom projekt bokhylla har jag gjort några utvikningar. Har påbörjat rensning av flaskor och burkar och små slattar schampo och jag vet inte allt som döljs på överfulla hyllor och korgar i badrummet. Och plockat en del med Fridas leksaker. Och satt upp nya teckningar på köksskåpen. Och kastat papper som legat i diverse högar.

Det ser ut som kaos här, när allt är framdraget samtidigt. Men what else is new, liksom?
Och nu ska jag hänga tvätt. Tur att sambon lagat käk och tagit en prommis med barnet!

Var det vilodag på söndagar, eller hur var det? Hmpf.

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0