Ovanligt stylad

Frida och jag hade lite tjejhäng på eftermiddagskvisten.

Hon bjöd på fika i sin lilla servis, som hon först fick diska för att den var alldeles dammig. Sedan bjöd hon på te (vatten) och fick till sin lycka servera riktiga bullar! "Nu har jag börjat JOBBA på mitt eget café, faktiskt, istället för att gå på förskolan!" Fast jag tyckte att servitrisen skulle jobba på att spilla mindre dryck på sig, gästerna och bordet. Och golvet. Haha!

Sedan har jag ansat Fridas naglar, och så ville hon ha dem målade. Sedan ville hon ha MINA målade! Så plötsligt har jag (också) lila naglar med rosa glitterlack ovanpå. Se där, ja. Flashigt.


Känns dock inte som JAG, riktigt. Jag har kanske nagellack på fingernaglarna fem gånger om året, om ens det. I Thailand hade jag ju färglack, det ingick i manikyren som jag tog några gånger. Men annars - mycket, mycket sällan. Jag stör mig så på när det lossnar och blir fult - vilket det ju blir typ direkt. (Tånaglarna däremot målar jag färgglada hela sommaren, men det är en annan historia.)

Ett och annat ögonbryn kanske kan tänkas åka upp på jobbet?
Fröken osminkad och opiffad goes bananas, haha!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0