Sitter i egna soffan...

...och småjobbar lite. Nu är det dock nattinatti snart! Skönt att vara hemma igen, så känns det ju nästan alltid även om jag har varit någonstans bra. Till och med efter Thailand! (...dit jag för övrigt längtade som en tok under TV-programmet Spårlöst som utspann sig där igår, allt medan jag grät floder som vanligt...)

Frida var superduktig på nedresan och höll sig toknöjd! Vi poppade Astrid Lindgren-låtar, käkade bilgodis och snackade om en massa saker. Hon kollade DVD nån trekvart och målade i diverse pysselböcker medan jag langade bak efterfrågad färg på pennor och kritor till henne. Det funkar fint så länge jag planerat upplägget på passagerarstolen noga - allt måste finnas exakt och lätttillgängligt på plats inom smidigt greppavstånd, haha!

Vi stannade på Max i Sundsvall för lunch. Baksätets begäran. Snabbt ocdh smidigt, tänkte jag. Vi blev kvar i nästan EN OCH EN HALV TIMME! Eeeeeh... Heter det inte snabbmat?!! Jösses. Men nu hann i alla fall lillbruttan leka loss i klätterrören och få bort lite resa ur rumpa och rygg innan det var dags att hoppa in i bilstolen igen.

Hade helt okej väglag och ibland så lite trafik att jag undrade om jag var på fel väg. Vi hann dessutom hem preciiis i tid för att svänga ett par mil extra västerut och hämta upp pappan från jobbet. Kramlycka och triangelfamiljepuss!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

MAX är inte snabba, men MYCKET godare än sina konkurrenter!

2011-01-06 @ 13:41:12
Postat av: Jenny E

Marielle: Det var nog snarare VI som inte var snabba - långsamätarna slår till igen, haha!

2011-01-06 @ 16:24:08
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0