Förrådsmaraton

Idag har jag tillbringat nästan all min vakna tid (förutom under måltiderna) i källarförrådet. Rensat ut, plöjt igenom, plicketiplockat, flyttat om. Läst gamla brev, hittat en "mamma-låda och saknat henne MYCKET, slängt en massa skit och fått ett psykbryt för att jag inte ätit lunch i tid och fick värsta dippen. Men jäklars vad jag hunnit mycket! Och jäklars vad jag har vansinnigt ont i fötterna av allt stående och gående!

Heeeeela dagen. Förråd, förråd, förråd, förråd, förråd.
Bara fyra lådor kvar att rassla igenom - om jag ids imorrn.
Jovisstserru. Festligt. Vem behöver finväder på semestern?

Suck.

Det här kan bli den blekaste sommaren i mitt liv - och det vill inte säga lite. Jag hittills solat exakt NOLL gånger. Badade i påsk (!) men har inte doppat tån sedan dess. Alldeles på tok för lite utflykter av alla sorter - inte konsigt att jag blir lite labil.

Efter att vi petat ned allt vårt crap i kartonger och kånkat över det till nya hemmet (om en och en halv vecka, typ), då jäklars måste vi trolla fram lite semesterfeeling. I alla fall en snutt. Annars orkar jag kanske inte genom vintern! Kartongerna står där de står.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Du är så bra på att blogga, du uppdaterar så ofta! Hoppas att flytten går bra.

2011-07-15 @ 21:44:29
Postat av: Jenny E

Anna: Tack!! Blir alltid så glad när nån kommenterar med snälla ord. =)

2011-07-16 @ 01:43:55
URL: http://busblomma.blogg.se/

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0