Sudda, sudda, sudda, sudda bort din sura min

Jag har haft en väldigt jämnt och fint humör idag. Inga större svängningar, utan stabilt och stadigt. Jag har varit antingen arg, irriterad, gnällig eller ledsen mest hela dagen! Jo, det är faktiskt sant. Jag vet inte vad det tog åt mig. Trams. Skärpning.

Men järnspikar vad vi har fixat idag! Sambon var uppe med tuppen, jag anslöt nååågot senare. Vi har plockat fram en hel bröthög med prylar till loppis, prismärkt dem och packat in i bilen. Imorgon testar vi bakluckeloppis på Åhlens parkeringsdäck - kom och köp, vettja! Det blir spännande att se om vi får åka hem med allt igen... Men då går det till Myrornas eller Röda korset eller nåt liknande istället.

Förutom ovanstående, har jag rensat upp i gamla glömda hörn både här och där. Jag hittade till exempel en hel låda med skor som jag förträngt, och en massa hemstickade mössor varav den ena var mer omodern än den andra. Jag har packat en del och slängt en massa. Heja mig! Faktum är att jag i stort sett bara suttit ned när jag ätit idag - och när jag fick kyla pannan efter att en kartong rasat ned och anfallit mig... Bitska rackare det där.

Imorgon får det vara slutgnölat. Jag ska leeeee. Och kramas mycket!

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0