Känns som en fredagkväll...

...här hemma. Frida kom i säng ganska sent, sambon är på vift hos vänner och en radda lediga dagar väntar.  Gött! Jag har stökat runt lite hemma men parkerade sedan vid TV:n. Förrådsröjning och annan ytterligare nytta får vänta till imorgon. På fredag ska jag hämta flyttkartonger, så då kan vi börja packa så smått också.

Det är helt klart fredagsfeeling även ute på stan. Det är väldigt rajrajjigt på gatan utanför, minst sagt. Kanske är det studenterna som börjar rassla runt? Det skrålas och levs om, i alla fall. Och dunka-dunka-bilarna rullar också, hör jag. Finfint.

Gääääsp.  Det är liksom ingen vidare fart på mig ikväll. Hm... Kan man vara fredagstrött efter en tredagarsvecka?

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Marielle

Man kan känna sig fredagstrött varje dag ;-)

2011-06-02 @ 15:18:22

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0