Det värsta med magsjuka

Det värsta med att vara magsjuk är inte att kräkas, trots att jag AVSKYR det. Det värsta är inte att vara dålig i magen. Det värsta är inte att känna sig som om man är brottarbakis i ett helt dygn eller mer. Det värsta är inte att ha ont i magen och vara knäsvag och matt och lite småfebrig. Det värsta är inte att städa toan själv för sjunde gången när man är slut som en våt fläck, för att man inte vill att nån annan ska riskera att smittas.

Nej. Allt det är definitivt eländigt, men det är ändå inte det värsta.

Det värsta med att vara magsjuk, det är att jag inte får vara nära mina kära. Jag längtar ihjäl mig efter att få pussa på och gosa med Frida! Men det är ett dygn kvar när jag måste fortsätta hålla mig undan, när hon kommer och vill krypa upp hos mig.

Skulle hon blir stor och flytta hemifrån en dag sa ni?!
Hjälpe mig.

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0