Jobbresor på gång

Nu händer det grejor - inte mindre än två jobbresor kommer de närmaste månaderna!

Idag är både resa, hotell och deltagande bokat, så nu är det klappat och klart för att jag och två kollegor åker till Blackboard Teaching & Learning-konferens i Leeds i England i mitten av april. Det handlar alltså om den lärplattform vi har på högskolan, som är en stor del av vårt jobb. Kul! Den enda utlandsresa jag gjort tidigare (förutom en sväng till Åland) är några dagars studiebesök i Danmark för sisådär 7 år sedan... Så det känns härligt med något lite rejält att se fram emot nu.

I mitten av maj ska jag dessutom få åka till Örebro i två dagar tillsammans med gott sällskap från webmaster-gänget, och lära mig mer om vårt webbpubliceringsverktyg SiteVision. Den konferensen har jag varit på två gånger tidigare också, det brukar vara trevliga dagar! Anmälan, val av föreläsningar, resa och hotell är dock inte gjort ännu, så där finns det lite bestyr kvar.

Kul kul!

/Jenny


Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0