Det rullar på...

...lite för snabbt. Imorgon bitti lämnar jag stan för 4 dagar på jobbvift och det är mycket som ska kommas ihåg och hinnas.

Jobb jobb jobb framför allt, det jag inte hunnit ikapp med får klämmas in i små gluggar och glipor på resan. Sedan ska jag också hämta medicin och skicka födelsedagspresent till Fridas kusin och hänga tvätt och hoppas den hinner torka och packa resväska och lägga ut annonser på Blocket och boka av sista hotellnatten i Örebro (eftersom hela arrangemanget flyttats till Västerås) och käka nåt någorlunda vettigt och programmera inspelningar av TV-serier - och några saker till också, kan jag tro. Puuuh.

Men allra mest måste jag andas och krama mina människor lite extra!

Nu - till förskolan.

/Jenny 

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0