Jag är återuppstånden

Hoho! Jag lever, även om det är lite tyst här.

Magen har bättrat sig nu, men den har varit ilsken och ovänlig ett par dar må jag säga. Man blir liksom helt handikappad av att ha ont i magen, inget funkar bra då. Uff! Igår kväll bara sov jag - somnade med Frida nån timme, gick upp och halvsov mig genom House, och sov sen en timme till på soffan. Sen åt jag, och VIPS blev det som trolleri nästan helt bra igen. Skumt.

Jag har ju en tendens att få magkatarr lätt och speciellt efter stressiga perioder (hej 4-dagars jobbresa med lika mycket jobb som man helst ska hinna samtidigt på något outgrundligt vis), men den här gången var det annorlunda. Jag undrar nästan om det var nån olämplig kyckling inblandad i det hela också...

Hur som helst - jag är mycket bättre. Försöker nu undvika att bli för hungrig (för då brukar det bli sämre) och håller tummarna för att det onda ger sig iväg igen.

Nu - mot förskolan!

/Jenny

Kommentarer

Skriv en kommentar eller hälsning här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0